adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu çok farklı yerlere taşıma endişenizi anlıyorum,burası orası değil arkadaşlar kimse sizden vergi veya zorunlu aidat istemiyor.Adı üstünde BAĞIŞ..

Bazı mesajlar report edildi,konu hoşunuza gitmediyse görmezden gelin bir yorum yapmak zorunda da değilsiniz.
Merhaba Hocam.
Bagis konusu forumda acildigi icin elestiriye acik olmak zorundasiniz. Sonucta birilerinin cebi dolsun diye konu actiniz.