Saçmalık
Böyle bağış olmaz.
İsteyen herkesin bir takıma üye olabilmesine izin verecekler.
Üyelere yıllık 500 lira 1000 lira gibi bir aidat koyacaklar.
Senede 1000 lira digitürke veren adamlar. Parayı takımlarına yatırsınlar.
Ama bu para karşılığında para veren herkesi kongre üyesi yapacaksın.
Fenerbahçe'de seçimlere katılabilecek bu adamlar.
Parayı ben vereyim, kodamanlar kendileri toplanıp başkan seçsinler.
Bunu tüm takımlara uygulamak lazım.
Galatasarayı liseli bir azınlık yönetiyor. Beşiktaşta yönetim taraftara karşı işler yapıyor.
Bunun nedeni kongre üyelerine güvenmeleri, kongredeki sınırlı sayıda adamın da tüm taraftarlar adına oy atması.
Açın üyelikleri halka. Son 3 senedir aidatlarını zamanında ödeyen herkesin oy hakkı olsun.
Böylece parayı veren takımın kaderinde söz sahibi olur.
Böyle taraftar parayı bayılsın, yöneticileri takımı yönetsin işi saçmalıktır.
Beşiktaşlıyım. Digitürke vereceğime Her sene beşiktaşa bir kaç bin lira vereyim.
Benim gibi 100 bin beşiktaşlı çıkarsa senede 200-300 milyon gelir olur.
Ama bu parayı haybeye vermem. Oy hakkı isterim.
Para harcamadığınız takımdan hesap sorma hakkınız yoktur.
Para harcıyorsak da hesap sorma, oy kullanma hakkımızı versinler.