r10'daki 1 piksel neyin nesidir - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10'daki 1 piksel neyin nesidir
8
●
443
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10'daki 1 piksel neyin nesidir
04-04-2019, 18:20:46
#1
Rulman
Sizinde dikkatinizi çekmişmidir bilmem ama 1 piksellik nokta görüyorum her zaman ekranın kenarlarına çapraz şeklinde çarpıp yoluna devam ediyor oyun gibi :-)
Ne olduğu hakkında bir bilgisi olan varmıdır?
04-04-2019, 18:21:29
#2
ultibil
Üstüne gelmeyi deneyin
04-04-2019, 18:22:01
#3
GiRGiN
Sebo reis
04-04-2019, 18:22:07
#4
Yusuf
Tanıştırayım: Sebastiyan
04-04-2019, 18:23:09
#5
BigSEO
PREMIUM SEO
Tıklama hocam tıklarsan oto ban yiyorsun aman dikkat.
04-04-2019, 18:25:11
#6
phatgit
R10 isimli yer bize ne demek istemektedir
04-04-2019, 18:25:13
#7
Daryl
999999998. konu
04-04-2019, 18:25:25
#8
nuilgun
sadece seçilmiş kişiler görebilir
04-04-2019, 18:26:34
#9
Elit
https://www.r10.net/forumda/14069-ba...san-nokta.html
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler