Konu
r10'daki 1 piksel neyin nesidir
04-04-2019, 18:20:46
#1
Rulman
Sizinde dikkatinizi çekmişmidir bilmem ama 1 piksellik nokta görüyorum her zaman ekranın kenarlarına çapraz şeklinde çarpıp yoluna devam ediyor oyun gibi :-)
Ne olduğu hakkında bir bilgisi olan varmıdır?