Sizinde dikkatinizi çekmişmidir bilmem ama 1 piksellik nokta görüyorum her zaman ekranın kenarlarına çapraz şeklinde çarpıp yoluna devam ediyor oyun gibi :-)
Ne olduğu hakkında bir bilgisi olan varmıdır?