• 04-04-2019, 11:41:44
    #10
    SEO & PR 5421044962
    TurgayGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle valla hocam onu da iptal etmezler İnşAllah
    Aman hocam nazar değmesin



    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyse ki ben hep 5 Tl'lik alıyorum (r10'dan)

    Teşekkürler r10
    Bu güzeldi de pahalı ben 3.5 tl alıyorum yuvarlak hesap diye 3 oluyor 2 Tl kardayım


    Netflix 3 TL alma taktiği sadece 5 TL
  • 04-04-2019, 11:48:51
    #11
    Yanlış anlamadıysam 40 tl ye aldığım 4 ekran, 90 tl mi olacak? Biraz fazla bir artış olacak bizim için.
  • 04-04-2019, 11:52:13
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat arttıracağına keşke dizi yerine birazda film içeriğini kuvvetlendirse.
  • 04-04-2019, 11:52:51
    #13
    Sorun yok biz hep 3 liralık alıyoruz
  • 04-04-2019, 12:01:51
    #14
    SEO & PR 5421044962
    Daryl_Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun yok biz hep 3 liralık alıyoruz
    Çekilşlere katılıp bedava şansı bile yakalayabiliriz
  • 04-04-2019, 12:07:11
    #15
    Forumdaki 3-4 TL'ye hesap satan arkadaşlar sağolsun deneme sürümü başlatıp başlatıp veriyorlar
  • 04-04-2019, 12:13:32
    #16
    Forumda, bedavaya açılan hesapları para verip 3 tl ye 5 tl ye satın alan arkadaşlar...
    Siz bu kafayla çok yaşarsınız
  • 04-04-2019, 12:28:30
    #17
    Netflix kaliteli ve hızlı ona diyecek bir şey yok fakat içeriği sınırlı bir platform için o kadar para vermeye değmez bence
  • 04-04-2019, 12:32:23
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamadıysam 40 tl ye aldığım 4 ekran, 90 tl mi olacak? Biraz fazla bir artış olacak bizim için.
    huseyinbozca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netflix kaliteli ve hızlı ona diyecek bir şey yok fakat içeriği sınırlı bir platform için o kadar para vermeye değmez bence
    İlgili zam Türkiye için değil, Türkiye fiyatları halen aynı kalacak. Bu konuda aylardır açıklama yapıyor TR yetkilisi Zam yok, yapmayacağız, düşünmüyoruz, Türkiye bu fiyat ideal diye. Dolar ile ödeme yapmıyoruz biz bu ABD fiyatıdır muhtemelen.