Yanlış anlamadıysam 40 tl ye aldığım 4 ekran, 90 tl mi olacak? Biraz fazla bir artış olacak bizim için.
Netflix kaliteli ve hızlı ona diyecek bir şey yok fakat içeriği sınırlı bir platform için o kadar para vermeye değmez bence
İlgili zam Türkiye için değil, Türkiye fiyatları halen aynı kalacak. Bu konuda aylardır açıklama yapıyor TR yetkilisi Zam yok, yapmayacağız, düşünmüyoruz, Türkiye bu fiyat ideal diye. Dolar ile ödeme yapmıyoruz biz bu ABD fiyatıdır muhtemelen.