TurgayGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen öyle valla hocam onu da iptal etmezler İnşAllah
Aman hocam nazar değmesin



pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse ki ben hep 5 Tl'lik alıyorum (r10'dan)

Teşekkürler r10
Bu güzeldi de pahalı ben 3.5 tl alıyorum yuvarlak hesap diye 3 oluyor 2 Tl kardayım


Netflix 3 TL alma taktiği sadece 5 TL