aynen öyle valla hocam

onu da iptal etmezler İnşAllah
Aman hocam nazar değmesin

Neyse ki ben hep 5 Tl'lik alıyorum (r10'dan)
Teşekkürler r10
Bu güzeldi de pahalı ben 3.5 tl alıyorum yuvarlak hesap diye 3 oluyor

2 Tl kardayım
Netflix 3 TL alma taktiği sadece 5 TL