• 03-04-2019, 20:35:37
    #10
    Zamanında çok başı bozuktu, saçma sapan harketleri vardı. Sonra bir dönem risalecilerle takıldıktan sonra bu şekle geldi. Arada dolandırma olayları falan oldu. Bilmiyorum belki trollüyordur insanları ama tipi bile yerine gelmiş. Efendi bir konuşması olmuş. Muhtemelen pek de izleyeni kalmamıştır ama şu hali gerçek hayatta da gerçekse kendini kurtarmış, inşallah tövbesi kabul olur.
    Kanalı da çok eski abonelerden kalma, muhtemelen satın alan kişi güzel içerik üretirse başlangıç aşaması için fena olmaz. Beş para etmez falan yazmışsınız ama en bot en kötü youtube abonesi bile 100k'sı bilmem kaç liralara satılıyor. Hazır 500K aboneli, 60k ort izlenmeli hesap. Bu işe gireceklere fena bir başlangıç olmaz. Tabi çok da pahalı değilse.
  • 03-04-2019, 20:35:45
    #11
    Youtube tosunu böyle oluyormuş demek ki. Hayırlı satışlar. Alan kişi düzgün bir iş için kullanır inşallah.
  • 03-04-2019, 20:53:13
    #12
    kanal satışı yasak değil mi ? Bu açıklama kısmına nasıl bu kadar rahat bir şekilde yazabilmiş ilginç..
  • 04-04-2019, 16:58:50
    #13
    kaporaları alıp uzuyormuş