• 21-07-2008, 12:06:18
    #1
    Gerçek olduğunu duydum ne derece bilinmez.

    Uluslararası Bira Üreticileri konferansı Almanya'nın Köln kentinde yapılmaktadır. Uzun süren bir günün ardından, katılımcılar yorgunluklarını atmak için konferansın yapıldığı otelin barına inerler. Carlsberg, Budwiser ve Efes Pilsen'in CEO'ları aynı masada buluşurlar.

    Garson şiparişleri almak için gelir.

    Carlsberg'in CEO'su elini masaya vurarak " Bana bi Carlsberg" der. Hemen arkasından Budwiser'in CEO'su aynı hareketi tekrarlayarak " Bana bi Budwiser" der. Sipariş verme sırası Efes Pilsen'in CEO'suna gelmiştir. Garsona döner ve " Bana bi Coca-Cola" der. Masada bir sessizlik olur. Carlsberg ve Budwiser'ın CEO'ları gözleri fal taşı gibi açılmış bir halde Efes Pilsen'in CEO'suna bakmaktadırlar.

    Efes Pilsen'in CEO'su sessizliği bozar " Madem kimse bira içmiyor, ben de size katılayım dedim."

    bkz: dibine vurmak
  • 21-07-2008, 12:08:17
    #2
    Çıkarılacak ders : Efes Biradan başka bira yalan...
  • 21-07-2008, 12:09:32
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben fikra sitelerinden okumustum.hatta bu espiri ile amerikada carls. ile yaparlar.
  • 21-07-2008, 12:11:35
    #4
    stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben fikra sitelerinden okumustum.hatta bu espiri ile amerikada carls. ile yaparlar.
    masada ben yoktum sadece bana gerçek şeklinde anlaıldı
    ben olsaydın 2 bira ceosu bira içmiyor diye kederimden efes isterdim.
    bkz: nefes almam efes alırım
  • 21-07-2008, 12:55:04
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk defa duydum ben,süpermiş gerçekten....
  • 21-07-2008, 12:58:01
    #6
    Hehe güzelmiş
  • 21-07-2008, 13:03:27
    #7
    güzelmiş teşekkürler
  • 21-07-2008, 13:05:47
    #8
    Çok Güzelmiş Efesten Başkası Yalan
  • 21-07-2008, 13:09:20
    #9
    Gerçek değil ama güzel