Bu twitter hesabı r10da yada wmaracında satıldıysa en azından bilen gören duyursunda ona göre içimizden biriyse bilinsin ihbar etmeside kolay olur. Cezalar yaptırıcı değil o yüzden böyle kısa yoldan zengin olacaklar işte..