• 21-07-2008, 01:42:40
    #1
    Aklımda takılan bir film vardı yaklaşık 2 3 yıl once izlemişdim sanırım.
    Sadece bir sahnesi hatırlıyorum.
    M beanr ile bir bayan 3 boyutlu bir sinema salonu yada benzeri bir mekana gidiyor ve Film'i izlerken sandalyelerde o oranda oynuyor.Daha sonra Mr bean kontrol odasına gidip maxsismum ayara getirip bir daha izliyor
    Hangi filmiydi acaba?
  • 21-07-2008, 01:44:45
    #2
    2 tane filmi yokmuydu mr.bean tatilde geçen sene çıktıgına göre ilk filmi izlemişsin.
  • 21-07-2008, 01:49:30
    #3
    Mr.Bean Tatilde fllmi değil o...Sanırım bir önceki filmi.

    Tatilde filmini iyi hatırlıyorum öyle bir sahne yoktu...
  • 21-07-2008, 02:04:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Mike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklımda takılan bir film vardı yaklaşık 2 3 yıl once izlemişdim sanırım.
    Sadece bir sahnesi hatırlıyorum.
    M beanr ile bir bayan 3 boyutlu bir sinema salonu yada benzeri bir mekana gidiyor ve Film'i izlerken sandalyelerde o oranda oynuyor.Daha sonra Mr bean kontrol odasına gidip maxsismum ayara getirip bir daha izliyor
    Hangi filmiydi acaba?
    hatırlıyom hatırlıyom da hangi filmiydi işte
  • 21-07-2008, 17:30:28
    #5
    Hangi film izleyen yok mu hala ?
  • 21-07-2008, 21:41:07
    #6


    bunlardan birimi?
  • 21-07-2008, 21:44:21
    #7
    Mr.Bean ın ilk filmini çok sevmiştim dilini falan traş ederek başlıyordu tatilde den pek hoşlanmadım. arada bir filmi daha vardı sanrım o da güzeldi
  • 21-07-2008, 23:50:49
    #8
    Mr Bean Bi harika yav aklıma geldi şimdi filmleri
  • 21-07-2008, 23:53:35
    #9
    o seride ilk filmdi.ilk bean filmi.o filmde tabloyu boyuyor ve sonra mahvediyordu hatta ..daha sonra tatildeyi çekti.o da güzeldi.