• 21-07-2008, 02:26:34
    #28
    Misafir
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen Sıtkı Ç.'sin oğlum.
    adımı değişicem ünlü oluyorumda

    bigün belkide benden imza isticen farkında olmadan
  • 21-07-2008, 02:27:38
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adımı değişicem ünlü oluyorumda

    bigün belkide benden imza isticen farkında olmadan
    Sen adam olacaksın da biz göreceğiz, geç bu işleri Sıtkı Çeeee.
  • 21-07-2008, 02:38:34
    #30
    Her Forumda AristotLee Olarak Kullanırım
    Bakın Buraya Ama Gülmeyin
    aristotlee - Google'da Ara
    Nerdeyse Bütün Forumlarda Var Olucağım Adımı Satılığa Çıkarıcam
  • 21-07-2008, 02:42:57
    #31
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen adam olacaksın da biz göreceğiz, geç bu işleri Sıtkı Çeeee.
    Çeeeeeeee k ordan iki lahmacun
  • 21-07-2008, 08:21:16
    #32
    dostsanal = sanal dost
  • 21-07-2008, 08:50:58
    #33
    Üyeliği durduruldu
    sergeyniki cm 01-02 oynayanlar bilirler sergey nikiforenko ismini onun kısaltılmışı

    yıllardır vazgeçemediğim tek oyunun vazgeçemediğim tek oyuncusu

    3-5-2 atacking sistemde AMC oynatın ve ileri doğru bir ok verin gerisini ona bırakın
  • 21-07-2008, 09:36:18
    #34
    Evocel, Turkcelle mi Ozendim Telsimemi Kıldım O Ara Yeni Bir Şebekemi Acacaktım Telefon Sirketi Olarak, Nedense Bilmiyorum..:Ç
  • 21-07-2008, 10:54:31
    #35
    sergeyniki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sergeyniki cm 01-02 oynayanlar bilirler sergey nikiforenko ismini onun kısaltılmışı

    yıllardır vazgeçemediğim tek oyunun vazgeçemediğim tek oyuncusu

    3-5-2 atacking sistemde AMC oynatın ve ileri doğru bir ok verin gerisini ona bırakın
    Ben sergey'in niki olarak düşünüyordum

    MUhammed TAha S...
    MuTAs
  • 21-07-2008, 11:49:30
    #36
    benimki biraz toplama oldu
    Ünlü bir dj vardı. dj dream olarak bilinirdi. biliniyor da.
    O kendisini Mr. Beatmaker olarak tanıtırdı. Ondan "Mr." kısmını aldım.
    Bilgisayarla çok içli dışlı olduğumdan Pc kısmını aldım.
    PcKoPaT da psikopattan türedi öyle işte.
    Harfleri büyük küçük yapmaktan nefret ederim ama nasıl olduysa nickte kullandım.
    Ortaya Mr.PcKoPaT çıktı.

    Şimdi lamerler vs. nickimi kullanmaya başladı. Ona buna index atıp benim nicki kullanmaları beni çok zorda bırakıyor. Bu nedenle 2005'den beri kullandığım bu nicki kullanmıyorum. Adım soyadım yeterli