benimki biraz toplama oldu
Ünlü bir dj vardı. dj dream olarak bilinirdi. biliniyor da.
O kendisini Mr. Beatmaker olarak tanıtırdı. Ondan "Mr." kısmını aldım.
Bilgisayarla çok içli dışlı olduğumdan Pc kısmını aldım.
PcKoPaT da psikopattan türedi öyle işte.
Harfleri büyük küçük yapmaktan nefret ederim ama nasıl olduysa nickte kullandım.
Ortaya Mr.PcKoPaT çıktı.

Şimdi lamerler vs. nickimi kullanmaya başladı. Ona buna index atıp benim nicki kullanmaları beni çok zorda bırakıyor. Bu nedenle 2005'den beri kullandığım bu nicki kullanmıyorum. Adım soyadım yeterli