• 25-03-2019, 02:16:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar kim kimi seviyor görelim bakalım

    Benim;;
    @SAEC; Mühür gözlüm kardeşten öte.
    @Burti; Fikirtepe güzelse sebebi sensin, alayına yol verdim yapıştır gelsin. (Abim)
    @caliente; Abim gibi bir çok şeyi danıştığım insan. Fikirleri benim için çok değerlidir.
    @Jurisconsult; Ponçik gözlüm
    @VatanWebTasarim; Çok eski yıllardan tanışırız birbirimize çok iyiliğimiz dokunmuştur. Kardeşim gibidir
    @SponneR; Abisinin tombişi. Onu yeni tanıdım ama güvenim sonsuz.. Bazen atıştığımız olsada
    @berkayakinci; Oda benim kardeşim çok eskilerden tanışığız

    Hepsiyle yüz yüze görüştüm Onları tanımak benim için çok büyük keyifti.
  • 25-03-2019, 02:17:53
    #2
    @ATASEVEN; çok severim kendilerini, tek dostum diyebilirim
  • 25-03-2019, 02:21:01
    #3
    Sanırım sizlere kıyasla forum da hiç arkadaşım yok
  • 25-03-2019, 02:23:46
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @Shelby; @Dream4118;
  • 25-03-2019, 02:24:26
    #5
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Tek bir arkadaşım var sanırım 😁 @ustanerr;
  • 25-03-2019, 02:24:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam sizin resimi görünce hep @Coskun; Reisi sanıyorum ya
  • 25-03-2019, 02:32:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    wmyazilimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin resimi görünce hep @Coskun; Reisi sanıyorum ya
    Reis candır onun izindeyiz
  • 25-03-2019, 02:34:39
    #8
    igtr.net
    @arifcan; @Mukavemet; @yunusemre5454; @ebubekirbastama; @afor43;

    @Ucube; @Alengirik; @ByOyunBozan7; @SABYA; @alisbilgisayar; @baskiworld; @HisMedya; @fotografciamca;

    daha çok kişi varda 😂 hatırlayamadım üyeliklerini 😊
  • 25-03-2019, 02:42:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Benim hiç dostum yok, dost aranıyor 😂😂