Evet arkadaşlar kim kimi seviyor görelim bakalım
Benim;;
@SAEC; Mühür gözlüm kardeşten öte.
@Burti; Fikirtepe güzelse sebebi sensin, alayına yol verdim yapıştır gelsin.

(Abim)
@caliente; Abim gibi bir çok şeyi danıştığım insan. Fikirleri benim için çok değerlidir.
@Jurisconsult; Ponçik gözlüm
@VatanWebTasarim; Çok eski yıllardan tanışırız birbirimize çok iyiliğimiz dokunmuştur. Kardeşim gibidir
@SponneR; Abisinin tombişi. Onu yeni tanıdım ama güvenim sonsuz.. Bazen atıştığımız olsada
@berkayakinci; Oda benim kardeşim çok eskilerden tanışığız
Hepsiyle yüz yüze görüştüm

Onları tanımak benim için çok büyük keyifti.