• 20-03-2019, 15:29:14
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ABD Irak'a girdiğinde ABD'nin yanında yer alan Habertürk'e gönderme amaçlı yapıldığını yeni öğrendim. Sen yoksun falan derken Allah'a söylediğini düşünürdüm, öyle duymuştum bir yerde. Demek doğrusu buymuş

    https://www.youtube.com/watch?v=Lw4unI3tVNQ
  • 20-03-2019, 15:30:23
    #2
    Ohoooo, adamlar dede oldu müziği bırakacak neredeyse...
  • 20-03-2019, 15:32:47
    #3
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ohoooo, adamlar dede oldu müziği bırakacak neredeyse...
    Şarkıyı yeni keşfetmedim hocam yıllardır dinliyoruz da gönderme olduğunu yeni anladım valla
  • 20-03-2019, 15:44:18
    #4
    göndermeler güncelliğini koruyor
  • 20-03-2019, 15:48:31
    #5
    https://www.youtube.com/watch?v=axxB5f2yUAM


    adamları boş kulakla dinlemişiz yıllarca UYAN ARTIK UYAN UYAN DOSTUM..
  • 20-03-2019, 15:50:46
    #6
    Özellikle solisti tüm siyasi konularda yıllardır çekinmeden görüş belirtir.
    O şarkı çıkışı 2003 2004 civarıydı galiba. O dönemler müzikle iç içeydik, dumanın da parladığı dönem, sonra 84 falan.
    Biz içinde olduğumuz için az çok biliyorduk ama, önemli değil. Yerine ulaşıyorsa sıkıntı yoktur.
  • 20-03-2019, 16:06:45
    #7
    Geç olmuş ama olsun O zamanlar ABD askerleri için dualar ediliyordu.
  • 20-03-2019, 17:13:30
    #8
    Çok şaşırdım.