• 19-03-2019, 00:08:40
    #1
    Adana'da üç okuldaki Atatürk büstlerine silahla ateş edip molotof kokteyli attığı gerekçesiyle yargılanan Ali Balduz'un son duruşması bugün görüldü. Balduz, 79 yıl hapis talebiyle yargılandığı davada 18 yıl 8 ay hapis cezasına çarptırıldı.

    https://onedio.com/haber/silahla-ate...-cezasi-865615

  • 19-03-2019, 00:11:56
    #2
    az bile yemiş
  • 19-03-2019, 00:25:33
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    18 yıl- 2 ay sonra hafifletici sebepler ve iyi hal indirimi: 10 yıl
    Duruşmaya takım elbise ile geldigi için: 4 Yıl
    Duruşmada pişman olduğunu söylediğinde: 1 Yıl
    Yattığı 2 ayda herhangi bir kötü eyleme başvurmadığı için 6 ay
    ve 2 ay yattığı için salıverilmesine karar verilmiştir...
    Kızım sıradaki davalı gelsin.....
  • 19-03-2019, 00:25:41
    #4
    Bu konuda Türkiye'deki mahkemelerde verilen cezalar biraz orantisiz oluyor.
    Adam daha da hirslanacak ve ceza o adami tedavi etmiyor, normallestirmiyor.
    Daha kreatif olunabilir.
    Atatürkün genclige hitabesini ve Istiklal Marsini ezberlerse yariya indirilebilirdi.
    Veya sehirdeki 3-4 Atatürk büstünün temizligini birkac yil bu adama yaptirabilirlerdi.
    O adamin 18 yil hapiste yatmasi devlete masraftan baska birsey degil, 18 yil sonra bu adam iceriden cikinca da yine devlete ve millete yük olmaya devam edecek.
    Bunun yerine yari süresinde devlete katkida bulunacak bir kamu görevinde ücretsiz calistirilabilir, kamu yarari böyle olur.
  • 19-03-2019, 00:26:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana'da üç okuldaki Atatürk büstlerine silahla ateş edip molotof kokteyli attığı gerekçesiyle yargılanan Ali Balduz'un son duruşması bugün görüldü. Balduz, 79 yıl hapis talebiyle yargılandığı davada 18 yıl 8 ay hapis cezasına çarptırıldı.

    https://onedio.com/haber/silahla-ate...-cezasi-865615

    Şimdi bu vatandaşı içeri atacaklar, içerdede bizim vergilerimizle beslenecek, yazık böylelerine.
    Böylelerini toplumdan dışlamak yerine gerçekleri anlatmalıyız, nasıl bir Ebedi Şef'e denk geldiğimizin herkes farkında olmalı.Her vatandaşa Nutuk dağıtılsa, her vatandaş Nutuk'u okusa zaten toplum 1 kitap okumayla şuan ki durumundan çok daha ileri gider.
  • 19-03-2019, 00:44:56
    #6
    Bence burdaki ceza Atatürk büstlerine ateş edildiği için değil. Bir ilkokulda ateş açılmış olması.
  • 19-03-2019, 00:51:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Atatürk'e hakaretten dolayı açılan dava sayısı giderek artıyor.

    2019 yılında Atatürk'ün mirasına edilen en büyük hakaret bence bu tablodur.



    https://twitter.com/srkninci/status/1107746175724257283
  • 19-03-2019, 01:01:57
    #8
    15 yıl cezaya değil ısınmak içimde kibrit dahi yanmaz.
  • 19-03-2019, 01:06:53
    #9
    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yıl cezaya değil ısınmak içimde kibrit dahi yanmaz.
    18 yıl bulunduğumuz düzen, sistem, hukuk işleyişi adına güzel bir rakam.