Herkes CS 1.6 Turnuvasına :)
1.048
●45.766
- 21-07-2008, 14:52:19Üyeliği durdurulduHile'nin nickini ver ?ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2008, 14:53:32yok şu an oyunda değilimRiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün 3 4 defa girdim, her defasında da yaptılar. hiç bi zevki kalmıyor :S sxe kurarsak yapamazlar fln diyordunuz :S
- 21-07-2008, 14:54:41Üyeliği durdurulduPM İle yolla hileyi sen oynarken anında BANozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2008, 14:57:13Üyeliği durduruldu/IM yazıyozda nereye yazıyon nasıl yapıyoz bu lazeri ya
- 21-07-2008, 14:58:06o lazerin ben .. dün o kadar ben de sordum oyunda herkes /lm yaz yaz diyorda nereye yazılacağını kimse söylemiyorerkanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün 3 4 defa girdim, her defasında da yaptılar. hiç bi zevki kalmıyor :S sxe kurarsak yapamazlar fln diyordunuz :S