Konu
Herkes CS 1.6 Turnuvasına :)
21-07-2008, 14:53:32
#346
ozkaan
RiG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hile'nin nickini ver ?
yok şu an oyunda değilim
bugün 3 4 defa girdim, her defasında da yaptılar. hiç bi zevki kalmıyor :S sxe kurarsak yapamazlar fln diyordunuz :S