• 18-03-2019, 03:04:24
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Şu coğrafyada gurur duyacağım ve gögsümü kabartacağım şeylerin başında gelir TÜRK'LÜĞÜM.
    Çanakkale Savaşını Türk'ü Kürd'ü Çerkezi Arab'ı Alevisi, Sünni'si hep beraber kazandık... Ey Türk!!! TİTRE VE KENDİNE DÖN...
    O parti bu parti, o din bu din, o mezheb bu mezheb kırmayalım birbirimizi... Şu forumda bile geçinemiyoruz yeri geliyor... Yeri geliyor gereksiz yere kırıyoruz kalplerimizi.. Yeri geliyor 3 kuruş para için ana avrat küfredenelr bile çıkıyor...
    Yapmayın dostlar, kırmayın birbirinizi... Özümüze dönelim. Saygıyı sevgiyi hoş görüyü aramızda yayalım. Ama İngilizi Fransızı Abd'si Yunanı Ermeninin yaptığını unutmayalım...Unutturmayalım. Birlik olalım. Birbirimizi koruyalım kollayalım...Dostça muhabbeti aramızda yayalım..

    18 Mart 1915 Bu Milletin Varoluş Savaşıdır...Sırtlanlara inat yeniden dirilişidir.Unutma Çoluğuna Çocuguna Unutturma..Dostunda Belli Düşmanında..
  • 18-03-2019, 03:24:41
    #2
    Platin üye
    Hamdolsun TÜRk olduğumuza. TÜRK tek bir ırk , tek bir dil veya tek bir düşünce olmadan içine koca bir millet sığdırarak var oldu. Hep'de var olacak. Bu vatan uğruna tek damla kanı kalana kadar savaşmış tüm ejdadımıza ALLAH'tan rahmet diliyorum.
  • 18-03-2019, 04:16:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Gazi oğlu gazi torunuyum bugün benim için ayrı çünkü o gün dedem orada şehit olsa belki de hiç olmayacaktım. Ne mutlu bu vatan benim diyene.