• 16-03-2019, 13:36:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar

    az önce instagramdan biri aşağıya ekleyeceğim gibi dijital ortamlardan dilenmeye başlanış bu konuya benzer ve artık r10 da rahatsızlık duyduğum konular maalesef forumda aldı başını gitti yeni trend dijital dilencilik mi acaba?

    siz ne düşünüyorsunuz?



  • 16-03-2019, 13:41:12
    #2
    bu birşey mi hocam ne dijitaller geliyor ne dijitaller. belgeleri evrakları tam kredi kartı bile geçiyor gittigidiyordan alıyor %10 kesiyor shopier ile kartlı taksit yaptırıyor ihtiyacınız =)

    adam bana öğrenciyim falanca şey için param yok kartla çekebilirim shopier panelim var diyor =)
  • 16-03-2019, 13:45:28
    #3
    Adam gibi yani çok özenli ve kaliteli olacak şekilde günde bi tane 500 kelimelik finans makalesi yazsa ve bunu 100 kelime 3 liradan satsa, aylık 450 tl gelir elde eder.

    Makale ile alakası olmayan metinler bile 100 kelime 1,5 liradan satılıyor. Yani günde bir makale ile hiç ama hiç olmazsa aylık 250-300 lira kazanır.
  • 16-03-2019, 13:48:23
    #4
    benim de kadın sayfalarım var onlara bu tarz çok mesaj geliyor evimiz çok kötü vs yardım edin diye.
  • 16-03-2019, 13:49:10
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskiden toplu Paypal listesi bulunup 1 Dolar istenirdi kisi basi..O gunleri hatirladim
  • 16-03-2019, 13:52:48
    #6
    İnsanlar kolay paraya o kadar alışmış ki, yazık gerçekten...
  • 16-03-2019, 13:53:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Aslında sosyal yardımlasma platformu yapmak lazım. Diyelim 1000 kişiyiz. Her gün çekiliş yapılacak. Herkes 1 tl ekleyecek sisteme
    kazanan talihli o gün 1000 tl yi alacak.
    (edit:geliştirilebilir) hahahhaa
  • 16-03-2019, 13:57:01
    #8
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında sosyal yardımlasma platformu yapmak lazım. Diyelim 1000 kişiyiz. Her gün çekiliş yapılacak. Herkes 1 tl ekleyecek sisteme
    kazanan talihli o gün 1000 tl yi alacak.
    (edit:geliştirilebilir) hahahhaa
    Gerekli yasal zemin oluşturulup r10'da böyle birşey yapılabilir aslında ama elini taşın altına koyacak birisi lazım.
  • 16-03-2019, 14:12:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekli yasal zemin oluşturulup r10'da böyle birşey yapılabilir aslında ama elini taşın altına koyacak birisi lazım.
    Öyle bi etkinlik düzenlenirse ben katılırım.