Merhaba arkadaşlar

az önce instagramdan biri aşağıya ekleyeceğim gibi dijital ortamlardan dilenmeye başlanış bu konuya benzer ve artık r10 da rahatsızlık duyduğum konular maalesef forumda aldı başını gitti yeni trend dijital dilencilik mi acaba?

siz ne düşünüyorsunuz?