bu urunlere merak var benım ıcın de ama malesef temın etmesı ve fıyatları bu kadar ucuk durumdayken sıkını
IT dan sureklı arkadasım gelıp gıdıyor ben suan TOSCANELLO ıcıyorm TAZE olarak BIANCO ve GRAPPA ıcıyorum severek sıgara hıc ıcmıyorum arada da montecristo mini20 cıgarets var onu sevıyorum
https://hizliresim.com/9az8z8
tane olanı denemenı tavsıye ederım IT da bır cok dukkan dan alısverıs yapmadım cunku surkulasyon olan yerden taze bulma ımakanı tercıh e