100 Tl nasıl çöpe atılır adlı çalışmam :)
19
●1.246
- 09-03-2019, 19:50:2335 TL inca aldım 4 yıl önce hala taş gibi çalışıyor. Tek fanlı benim model her boş zamanımda metalini söker fan tozlarını alırım mis gibi çalışır. Benimkinde laptop tutma ayakları yoktu 2 vita yapıştırdım mis 😂😂
- 09-03-2019, 19:56:59tutamaça japon ile tutamaça benzeyen sert bir plastik yapıştır...
- 09-03-2019, 20:03:07Geçmiş olsun hocam. Bu biraz şans işi keşke böyle bir durum ile karşılaşmasaydınız.
- 09-03-2019, 23:32:56https://www.hepsiburada.com/trust-20...-HBV0000010B91Carillos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıla yakındır kullanıyorum. Tavsiye ederim.