• 09-03-2019, 19:50:23
    #10
    35 TL inca aldım 4 yıl önce hala taş gibi çalışıyor. Tek fanlı benim model her boş zamanımda metalini söker fan tozlarını alırım mis gibi çalışır. Benimkinde laptop tutma ayakları yoktu 2 vita yapıştırdım mis 😂😂
  • 09-03-2019, 19:56:59
    #11
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    tutamaça japon ile tutamaça benzeyen sert bir plastik yapıştır...
  • 09-03-2019, 20:00:03
    #12
    Bu tarz ürünlerin geneli hakkında vaadettiği işlevi yerine getiremediğine dair yorumlar görüyorum devamlı, gerçekten işe yarayan doğru düzgün çalışan bir soğutucu önerecek var mı? Veya öyle bir soğutucu var mı😂
  • 09-03-2019, 20:03:07
    #13
    Geçmiş olsun hocam. Bu biraz şans işi keşke böyle bir durum ile karşılaşmasaydınız.
  • 09-03-2019, 20:35:21
    #14
    zalman alacaksın soğutucu alacsksan
  • 09-03-2019, 21:17:04
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aslında şans işi biraz. Ben bundan 3 sene önce kendime almıştım 25 TL'ye, hala sıkıntısız kullanıyorum.
  • 09-03-2019, 21:43:00
    #16
    geçen sene 20 tlye almıştım 2 fanlı bu şekil mavi ledli, öylesine 20 tlye nasıl bişe gönderiolar die almıstım, çok iyi çıktı
  • 09-03-2019, 23:32:56
    #17
    Carillos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz ürünlerin geneli hakkında vaadettiği işlevi yerine getiremediğine dair yorumlar görüyorum devamlı, gerçekten işe yarayan doğru düzgün çalışan bir soğutucu önerecek var mı? Veya öyle bir soğutucu var mı😂
    https://www.hepsiburada.com/trust-20...-HBV0000010B91

    2 yıla yakındır kullanıyorum. Tavsiye ederim.
  • 10-03-2019, 00:20:25
    #18
    Single adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.hepsiburada.com/trust-20...-HBV0000010B91

    2 yıla yakındır kullanıyorum. Tavsiye ederim.
    Teşekkürler😊👍🏼