R10 bana bereket getirdi diye düşünüyorum. Burada olmaktan mutluluk duyuyorum 
ve bana davetiye gönderen canımdan öte dostuma teşekkürlerimi sunuyorum @hhbozlak;
13
●1.494
R10 bana bereket getirdi diye düşünüyorum. Burada olmaktan mutluluk duyuyorum 
ve bana davetiye gönderen canımdan öte dostuma teşekkürlerimi sunuyorum @hhbozlak;
(Allah daha cok kazandirsin insallah, sozum size degil hocam forumu takip edenler anlamistir neden bahsettigimi)