• 08-03-2019, 04:13:42
    #1
    Yeni tasarımda kapak fotoğrafı özelliği var ve ben oldukça beğendim sizin kapak fotoğrafınız nedir? " amaç insanları yaratıcı kapak fotoğrafları koymaya teşfik etmek yoksa çok da merak etmiyorum hani" ya saat olmuş 4:15 başka işimiz mi yok ahahaha...

    Benim kapak..



  • 08-03-2019, 04:15:45
    #2
    Yeni fark ettim bu özelliği, Default tema kullandığım için... =)
  • 08-03-2019, 04:16:04
    #3
    Byfresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni fark ettim bu özelliği =)
    İlkleri yaşatırım
  • 08-03-2019, 04:17:41
    #4
    Allah Allah bu temada bu özellik mi vardı? Siz söyleyince fark ettim. Ama güzelmiş ha.
  • 08-03-2019, 04:18:46
    #5
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Allah bu temada bu özellik mi vardı? Siz söyleyince fark ettim. Ama güzelmiş ha.
    övünmek gibi olmasın ama Trabzon'luyum.. :P
  • 08-03-2019, 04:29:10
    #6
    rıfat seni çok sosyal gördüm gece gece
  • 08-03-2019, 04:30:32
    #7
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rıfat seni çok sosyal gördüm gece gece
    içince böyle oluyorum ya banlıyorlar sonra beni.
  • 08-03-2019, 04:31:34
    #8
    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içince böyle oluyorum ya banlıyorlar sonra beni.
    hahaha şimdi anlaşıldı olay zaten =)
  • 08-03-2019, 04:32:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içince böyle oluyorum ya banlıyorlar sonra beni.
    Rakiysa benim icin de bir kadeh at burada bulunmuyor )