Sizinde Alan Sıkıntınız oluyor mu ? (SSD-HDD) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizinde Alan Sıkıntınız oluyor mu ? (SSD-HDD)
10
●
393
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizinde Alan Sıkıntınız oluyor mu ? (SSD-HDD)
1
2
28-02-2019, 08:49:42
#10
Emre
SSD'im vardı 256 gb. Hep 1-2 gb boş yer oluyordu. En sonunda bozuldu. HDD'ye geçtim zorunlu. İstemediğim kadar boş yer var ama bi'SSD sıcaklığı yok.💜💜
28-02-2019, 08:56:49
#11
Alengirik
magma017 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
SSD'im vardı 256 gb. Hep 1-2 gb boş yer oluyordu. En sonunda bozuldu. HDD'ye geçtim zorunlu. İstemediğim kadar boş yer var ama bi'SSD sıcaklığı yok.💜💜
o daha kotu olmuş be hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler