Sırtımdaki Dövmem 🤔🤔 - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sırtımdaki Dövmem 🤔🤔
41
●
2.503
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sırtımdaki Dövmem 🤔🤔
1
2
3
4
5
26-02-2019, 20:27:32
#37
Shrin
Biz çektiğimiz acıları vücudumuza kazıtsak yer kalmazdı diyormuşum.
27-02-2019, 23:42:23
#38
Metehan
Çektiğim acıları vücuduma dövme yaptırmaya kalksam, şu adam gibi bir şey olurum herhalde;
27-02-2019, 23:47:29
#39
akafo
Dövmenin anlamını yaptırdıktan sonra mı öğrendin
28-02-2019, 03:40:24
#40
^FB-DeViL^
Kaçan Panda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkesin noktası acısı kadar.....
Abi çok iyisiniz ya
28-02-2019, 08:29:20
#41
Lone
Anlamsız... Boşa vucudunu karalama.
28-02-2019, 09:32:08
#42
aynrturk
Üyeliği durduruldu
akafo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dövmenin anlamını yaptırdıktan sonra mı öğrendin
hayır biliyordum önceden biliyordum
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler