• 21-02-2019, 14:36:06
    #10
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karaca batmamıştır la.

    bu ulusoy trabzon ulusoy değil. trabzon ulusoy batarmı. bu başka ulusofy
    battı battı 2 side battı.
  • 21-02-2019, 14:37:15
    #11
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bildigim kadari ile ulusoy ikiye bolunmusyu ulusoy ve ali osman ulusoy olarak. ulusoy batti, ali osman ulusoy devam ediyor.
  • 21-02-2019, 14:50:32
    #12
    Hala havayolları diyen var, şaka gibi......
  • 21-02-2019, 14:53:01
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    battı battı 2 side battı.
    İki tane ulusoy var.

    Biri normal ulusoy batan.

    Diğeri de ali osman ulusoy. Ali osman ulusoy devam ediyor.
  • 21-02-2019, 14:54:26
    #14
    Yrpo3a adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki tane ulusoy var.

    Biri normal ulusoy batan.

    Diğeri de ali osman ulusoy. Ali osman ulusoy devam ediyor.
    karaca ve ulusoy için demiştim ben.
  • 21-02-2019, 15:02:49
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karaca ve ulusoy için demiştim ben.
    pardon hocam ben daha uyanamamışım

    Pamukkalenin de 12 Martta mahkemesi var devam edip etmeyeceği ile ilgili
  • 21-02-2019, 15:06:26
    #16
    Masadan ayrılıyor dostlar...
  • 21-02-2019, 15:06:38
    #17
    Yrpo3a adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon hocam ben daha uyanamamışım

    Pamukkalenin de 12 Martta mahkemesi var devam edip etmeyeceği ile ilgili
    Bakalım ne olacak
  • 21-02-2019, 15:12:16
    #18
    galip'in keyfi yerindedir