Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
karaca ve ulusoy için demiştim ben.
pardon hocam ben daha uyanamamışım

Pamukkalenin de 12 Martta mahkemesi var devam edip etmeyeceği ile ilgili