• 15-02-2019, 21:33:49
    #1
    Dün 29 yıllık hayatımının en anlamlı hediyesini kız arkadaşımdan aldım. Sizin aldığınız en anlamlı hediye neydi ?

  • 15-02-2019, 21:39:48
    #2
    Hocam hayatınızda böyle insanların olması gerçekten çok güzel bir durum 😂
  • 15-02-2019, 21:50:34
    #3
    Bende dün Tema'yı tercih ettim. Çicek almaktansa fidan diktirmek daha mantıklı geldi (tabi evlilikte 5. yıl ve çocukluysanız yapın yoksa boşanma sebebi olabilir )
  • 15-02-2019, 21:52:27
    #4
    Ben Tema vakfından fidan diktirip belgesini hediye etmiştim kız arkadaşıma. Şuan uzakta olduğu için hediyesini göremedim. 3 gün sonra alacağım inşallah
  • 15-02-2019, 21:55:06
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Bir kız çocugu
    Canımın tamamı, biricik kızım... En anlamlısı bu..