https://vergiyedair.com/2019/02/13/c...ine-geciliyor/
Habere göre cep telefonlarında arabalar gibi kademeli ÖTV geliyor gibi duruyor.. Meclise gönderilen tasarı hakkında haberde detay paylaşılmış zaten ama başka bir iki kaynakta bu haber yurt dışından gelen telefonlara şeklinde paylaşılmış.. Anlamadığım şey bu vergilendirme tüm telefonlar için mi yoksa sadece insanların yurt dışına çıkıp yanlarında getirdikleri telefonlar için mi? Gerçi iki durumda da geçmiş olsun