• 14-02-2019, 15:31:13
    #19
    aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba beyler iphone 12.1.4 son güncellemesini sakın yapmayın çünkü adamlar kaş yapalım derken göz çıkarmış şimdi ise güncelleme yapanlar şebeke çekmiyor diye iphone servislerinin yolunu tutmuş


    7 Şubat’ta yayınlanan iOS 12.1.4 güncellemesi sonrası yaşadıkları Wi-Fi ve hücresel veri sorunlarını Twitter üzerinden Apple Destek’e ulaştırmaya çalışan kullanıcılar, cihazlarının mobil veri bağlantısında ciddi sorunlar yaşadıklarını, internet bağlantı hızlarının yavaşladığını ifade etti.

    bence yapmayın beyler ve bayanlar

    kaynaklar
    https://haberturk.com/apple-dan-ios-12-1-4-guncellemesi-yapanlara-kotu-surpriz-2370958-teknoloji


    https://www.webtekno.com/apple-in-io...iz-h62918.html

    iPhone X, XS, XS Max Cihazlarından birine sahip misiniz? Güncellemeyi yaptınız ve bu sorunu yaşadınız mı?
  • 14-02-2019, 16:57:06
    #20
    Sıkıntısız kullanıyorum
  • 14-02-2019, 18:30:33
    #21
    benim telefon android tabanlı, 2015 te almıştım birkaç kere androidi güncelledim telefon aşırı kasıyordu, sonrasında telefona format attım ve telefonda tüm güncelleme ayarlarını kapattım, 4 yıldır android 4.4.2 sürümü yüklü, hiçbi sorun yaşamadım
  • 14-02-2019, 18:32:44
    #22
    bende de sorun yarattı iphone x kullanıyorun
  • 14-02-2019, 22:11:00
    #23
    Bi sorun bende var heralde, iphone 8 de bugün 4-5 defa mobil veride nete giremedim, uçak modu aç kapa yapınca düzeliyor. Ulan bi ben etkilenmişim
  • 14-02-2019, 23:08:30
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    8 Plus'ta hiçbir sorun gözlemlemedim.
  • 14-02-2019, 23:16:39
    #25
    Apple iki bölümden oluşuyor: “Steve Jobs öncesi ve Steve Jobs sonrası"
  • 14-02-2019, 23:24:37
    #26
    iphone x wifiden çıkıp otomatik hücresele geçince internet kopuyordu, düzeldi.
  • 15-02-2019, 03:31:21
    #27
    Benim Ericsson 628 full şebeke IOS 17 yüklü sıkıntı yok