• 15-07-2008, 02:38:15
    #73
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç tane benim gibi serseriyi alacak lise var ?
    seçin bakıyım
    cevat koçak değil onu baştan diyeyimde
    Manukyan kız lisesi ... diğerlerine para vererek giremezsin kaymico
  • 15-07-2008, 02:41:01
    #74
    Misafir
    konuya ilgi bukadarmıydı
  • 15-07-2008, 02:42:10
    #75
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabiki Dedeman , Allah için hala müdürü aynı müdür
    ne zaman mezun oldun

    ferahevlerde felan mı oturuyordun _?


    belki tanıyordurum seni

    Cevat Koçak lise 4
  • 15-07-2008, 02:47:10
    #76
    Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne zaman mezun oldun
    ferahevlerde felan mı oturuyordun _?
    belki tanıyordurum seni
    Bağlar mevkii tarafında istinye tepede mezarlık vardı orda oturuyorduk
    ne zaman mezun olduğumu hatırlamıyorum,
    2003 mezunuymuşum
  • 15-07-2008, 02:49:42
    #77
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağlar mevkii tarafında istinye tepede mezarlık vardı orda oturuyorduk
    ne zaman mezun olduğumu hatırlamıyorum,
    2003 mezunuymuşum

    Suanda istanbuldamsın bılmemde
    Bahsettigin yer sanırım Ermenitepe

    Suanda soyledıgın yerın altında carrefour var.
    Arka tarafında Rotary Anadolu lisesi var


    Evet ****** hocam . bak sarıyer tarafı tam senlik


    Sosyal olmayı düşünürsen.
    Metrocity
    istinyepark
    Kanyon
    Cevahir
    Akmerkez

    Buralar en yakın. İstinye , maslak , pınarmahallesi,ferahevler,hacıosman,tarabyaüstü,le vent
  • 15-07-2008, 02:50:53
    #78
    Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suanda istanbuldamsın bılmemde
    Suanda soyledıgın yerın altında carrefour var.
    Arka tarafında Rotary Anadolu lisesi var

    Evet ****** hocam . bak sarıyer tarafı tam senlik
    hayır senin dediğin yer balıkcılar çarşısının oralar, koç üniversitesinin (eski) karşısı.
    benim dediğim yer tepede tepede
    havuzlu bostan olarak geçiyor
  • 15-07-2008, 02:51:00
    #79
    Labidunun başlığı yediniz.. ne konuşkan adamlarsınız ya
  • 15-07-2008, 02:51:59
    #80
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Labidunun başlığı yediniz.. ne konuşkan adamlarsınız ya
    sanamı soracaz len, açsın yeni başlık allah allaha
  • 15-07-2008, 02:53:59
    #81
    Misafir
    ferahevlerdeki şahıslar yamalıyı tanırlarmı