• 05-02-2019, 00:14:53
    #1
    Hep yek 1-2 yi izleyenler var mı? Benim arkadaşların genenli çok beğenmemiş ama benim epey hoşuma gitmişti. 3 Onlar kadar güzel olmayacak gibi tekerrür ediyoya benziyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=5jAUKzeuw8A
  • 05-02-2019, 00:17:09
    #2
    1 ve 2 güzel fakat 3ün fragmandan bile zorlama film olduğu anlaşılıyor aynı espriler ile zor :d
  • 05-02-2019, 00:21:27
    #3
    mehmetbastug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ve 2 güzel fakat 3ün fragmandan bile zorlama film olduğu anlaşılıyor aynı espriler ile zor :d
    Gerçekten anlamsız
  • 05-02-2019, 00:29:36
    #4
    1 iyidi 2 bozmuştu 3 bilmem
  • 05-02-2019, 11:07:17
    #5
    1 iyiydi öylede kalmalıydı.