Geçmişten günümüze r10.net :)
13
●1.063
- 25-01-2019, 02:40:13Duygulandım. Keşke o zamanlarda R10.net ile tanışma fırsatım olsaymış.
- 29-02-2024, 17:30:05Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamsınnn
bende bunu ariyordum o yıllara ait baska ekran görüntüsü var mı çok merak ediyorum..
ben 1998 den beri internet teyim ama dönem dönem ziyaretçi gibi girer çıkardı tüm forumlara çoğunda fake isimlerle üyelik açmıştım gençlik işte
nasılda özlüyor insan ahbee...




