r10'da Kimin ne korkusu var?
68
●2.271
- 17-01-2019, 23:42:28Aaa ben şundan bundan korkuyorum diye bir huyum yok direk tırsma var bende. Belirli bir yükseklik tırması belirli hayvanlardan tırsma (köpek yok bunun içinde
) gibi gibi. Ancak bu tırsma durumumla yüzyüze geldiğimde o kadar kişi tırsmayıp üstesinden gelebiliyorsa ben niye gelmeyeyim telkinimle bu tırsmadan kurtuluyorum diyebilirim
- 17-01-2019, 23:43:17Soğuk kanlı hayvanlardan tiksiniyorum ve biraz korku var; inkar edemem..
- 17-01-2019, 23:44:02Benim de istediğim bu 😂👌Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) gibi gibi. Ancak bu tırsma durumumla yüzyüze geldiğimde o kadar kişi tırsmayıp üstesinden gelebiliyorsa ben niye gelmeyeyim telkinimle bu tırsmadan kurtuluyorum diyebilirim