• 16-01-2019, 20:37:37
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğlence için oynarım fakat oynamayacağım. Aylık 500 tl vermezseniz knight online oyuncusu olamıyorsunuz artık
  • 16-01-2019, 20:58:54
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğlence için oynarım fakat oynamayacağım. Aylık 500 tl vermezseniz knight online oyuncusu olamıyorsunuz artık

    Cz,Base kalkmış üstadım Oynanır oynanır yeni 2 sunucu gelmiş amaç ne bakalım nasıl olacak
  • 16-01-2019, 20:59:33
    #30
    Yeteneğin arka planda olduğu, godaman kişilerin binlerce lira verip hava atarak ortada dolaşıp egolarını tatmin ettiği saçma sapan bir oyun.
  • 16-01-2019, 21:23:30
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hey gidi hey..
    Az mı oynadım şu oyunu..
    Ares, Olympia, Destan..
    Varsa paran paşalar gibi oynarsın, para yoksa hiç uğraşma sistemi tamamen Pay to Win'e çevirmişler.
  • 16-01-2019, 21:26:54
    #32
    Sadece yeni server açılmış yüz tanıma sistemi gelmiş başka bir şey yok. Beklentilerin yüksek tutulduğu büyük şeylerin düşünüldüğü gereksiz bir hava yaratıldı (Mobil versiyon vs gibi şeyler düşündüm ben ya da lol tarzı yeni bir mod) fakat sadece sunucu açmışlar )
  • 16-01-2019, 22:58:02
    #33
    Hatergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir elf ırkı düşünüyorlar ve CZ için ise 3. bir town yapılacağı konuşulmuştu. Fakat bu duyuru daha farklı bir duyuru olabilir.
    İnşallah öyle birşey yoktur. Okulumu uzatmak istemiyorum
  • 16-01-2019, 23:10:39
    #34
    şahsi düşüncem tamamı ile yenilenmiş grafikler yenilnemiş mekanikler yenilenmiş herşey modern mmorpgler seviyesinde bir sürüm yayınlayacaklar.
  • 17-01-2019, 00:53:45
    #35
    yeni servere başlıyacağım, ne zaman utc vs. gelirse bırakıp çekilceğim. İlk zamanlar gb yüksek oluyor belki bilgisayarı yenileriz
  • 17-01-2019, 07:10:10
    #36
    6 yıl önce bıraktım, her şey eskiden güzeldi..