Sadece yeni server açılmış yüz tanıma sistemi gelmiş başka bir şey yok. Beklentilerin yüksek tutulduğu büyük şeylerin düşünüldüğü gereksiz bir hava yaratıldı (Mobil versiyon vs gibi şeyler düşündüm ben ya da lol tarzı yeni bir mod) fakat sadece sunucu açmışlar )