• 15-01-2019, 23:12:15
    #19
    @Coskun; hocam ilgilenir numarası belli
  • 15-01-2019, 23:15:44
    #20
    Forum uyeligi de belli arkadas baska bir konuda acikca ayni numarayi yazmis, bu kadar zekiler iste
  • 15-01-2019, 23:18:25
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adam *********** yapmamış ki siz de hemen suçlamışsınız açık açık üyelik yönlendirmesi demiş bunun neresi *********** :P
  • 16-01-2019, 00:11:50
    #22
    Gece gece sesli güldüm şuna ya
  • 16-01-2019, 00:37:16
    #23
    Bu modeller kafalarını hayırlı işlere çalıştırsalar adam olacaklar ama kanları bozuk hep çakallık peşindeler Allah ıslah etsin söyleyecek fazla bir şey yok. Bu arada uyarı için teşekkürler.
  • 16-01-2019, 00:45:16
    #24
    Sen verecek 100 dolar ben alacak platin üyelik bu nasıl mail
  • 16-01-2019, 00:49:22
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    edit: hukuksal nedenler.
  • 16-01-2019, 03:06:03
    #26
    bizim arkadas yedi bi de ustune multi uyelikten banda yedi r10 dan olmuyacak sey degil allah bizi kötü niyetli insanlardan uzak tutsun
  • 16-01-2019, 11:30:21
    #27
    (tabi isterseniz uzatmak)