• 08-01-2019, 22:59:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar daha önce aracım için doping almıştım aracımı doping aldıktan 2 gün sonra sattım ilanı sildim ve doping devam etmiyormuş o ilana özelmiş şimdi araç ilanı verirken para istiyorlar para vermeden yayınlama şansım var mı ilanı ? telefon numaram kayıtlı olduğu için o numaradan ulaşılması gerek yeni hesap açmak istemiyorum.
  • 08-01-2019, 23:01:19
    #2
    her yıl 1 tane ücretsiz ilan veriyor.
  • 08-01-2019, 23:02:19
    #3
    Vasıta ve Emlak kategorilerinde 1 yıl takvimi içerisinde 1 adet ücretsiz ilan verilebiliyor, bir sonraki ilan için ücret ödemek zorundasınız. Farklı bir telefon numarası ile yeni bir üyelik açmak dışında ücretsiz ilan verme şansınız malesef yok.

    Ayrıca bana göre çok fahiş fiyatlar.
  • 08-01-2019, 23:05:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her yıl 1 tane ücretsiz ilan veriyor.
    VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vasıta ve Emlak kategorilerinde 1 yıl takvimi içerisinde 1 adet ücretsiz ilan verilebiliyor, bir sonraki ilan için ücret ödemek zorundasınız. Farklı bir telefon numarası ile yeni bir üyelik açmak dışında ücretsiz ilan verme şansınız malesef yok.

    Ayrıca bana göre çok fahiş fiyatlar.
    arkadaşlar yazdıklarınızı biliyorum zaten bende o yüzden dedim ücretsiz ilan verebilirmiyim diye.
  • 08-01-2019, 23:08:49
    #5
    Lolita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yazdıklarınızı biliyorum zaten bende o yüzden dedim ücretsiz ilan verebilirmiyim diye.
    anlamiyorsunuz galiba arkadaşlar YOK diyor.
  • 08-01-2019, 23:09:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamiyorsunuz galiba arkadaşlar YOK diyor.
    verenler nasıl veriyor hocam ? adamlar para vermeden gördüğüm al satçı adamlar var ? 1 kuruş para vermiyorlar kurumsal üyede değiller.
  • 08-01-2019, 23:11:01
    #7
    Lolita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verenler nasıl veriyor hocam ? adamlar para vermeden gördüğüm al satçı adamlar var ? 1 kuruş para vermiyorlar kurumsal üyede değiller.
    Neye dayanarak ücretsiz verildilerini söylüyorsunuz
  • 08-01-2019, 23:14:14
    #8
    Lolita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verenler nasıl veriyor hocam ? adamlar para vermeden gördüğüm al satçı adamlar var ? 1 kuruş para vermiyorlar kurumsal üyede değiller.
    sahibinden.com kurumsal üyesiyim her ay 840tl ödeme yapıyorum. öyle bedava alım satım yapan hiç görmedim.
    1 cep telefonu ile her yıl 1 tane ilan görebiliyor.
  • 08-01-2019, 23:24:50
    #9
    benim bildiğim’de yılda 1 kez diye biliyorum ama bazıları hasarlı araç bölümünde sağlam araç ilanı çıkıyorlar