• 07-01-2019, 12:44:14
    #1
    r10 uygulamasında sorumu var acaba yoksa tek bendemi ? sorun var mesaj gondermeye calısıyorum direk kapanıyor.
  • 07-01-2019, 12:47:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öyle bir uygulama mı var ya ? İlk defa duyuyorum.
  • 07-01-2019, 12:48:40
    #3
    Dijital Pazarlama Ajansı
    o sorun çooom uzun zamandır var. ve uygulama ile kimse ilgilenmiyor
  • 07-01-2019, 12:55:18
    #4
    Uygulama başlı başına sorun zaten
    Allahtan Tapatalk var.
  • 07-01-2019, 12:55:42
    #5
    halitsurer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir uygulama mı var ya ? İlk defa duyuyorum.
    http://prntscr.com/m3zqku
  • 07-01-2019, 12:59:13
    #6
    asp ile yazılmış donanımhaber bile uygulama yaptı r10 daha yapacak.
  • 07-01-2019, 13:01:00
    #7
    Tarayıcıdan girin, mobil uyumlu zaten.