r10 uygulama sorun mu var
6
●168
- 07-01-2019, 12:47:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Öyle bir uygulama mı var ya ? İlk defa duyuyorum.
- 07-01-2019, 12:48:40o sorun çooom uzun zamandır var. ve uygulama ile kimse ilgilenmiyor
- 07-01-2019, 12:55:42http://prntscr.com/m3zqkuhalitsurer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
