Mağazadan almak tabi bir artı alışveriş için. Uygun fiyatlı ürünleri mağazada bulmak mümkün değil. Özellikle Prima ürün grubunu mağazada uyguna bulmak için çok şanslı olmanız gerekiyor.
Bez olarak tavsiyem prima premium care.
Önceden stok yapmanızda hiç bir mahsuru yok.
250 adet 1 numara
250 adet 2 numara
bez stogu yaparsanız yaklaşık olarak 3 ay süre ile idare edebilirsiniz.
Birim maliyetleri şuan için bilmiyorum.
İyi bir araştırma yapmanızı ve buna göre satın almanızı önerebilirim.
Islak mendil olarak da unibaby yeni doğan önerebilirim.
Baba ve Baba adayları bakabilir mi?
49
●1.789
- 07-01-2019, 13:34:43Bez olayına katılıyorum ama şuanda internette aşırı pahlı prima bezler geçen internetten alalım dedik 124 tane 6 numara bez 280 TL yakın satılıyor.asiajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
babamın çalıştığı yerde toptancı var nerdeyse yarı fiyatına aldık 150 taneye yakın bezi - 07-01-2019, 13:41:35hocam kesinlikle kiwi derim ben bu ürünü aldım https://www.hepsiburada.com/kiwi-egg...-HBV00000DG03O hepsi dahil oto koltuğu vs var. Piyasadaki bebek arabalarının kalitesi ortada sadece ince bir astar felan koyuyorlar kullanışlı olmuyor. Kiwinin bir kaç ürünü var böyle hepsiburadada inceleyebilirsinizBique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2019, 13:51:55Söylediğinize benzer ürünü biz kullanıyoruz şuanda bizim aldığımız 1,500 TL civarı falandı.Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama hiç memnun değiliz evet yeni doğduğunda çok rahat ama oturmaya başladığında rahat edemiyor bilginiz olsun kızım şuanda 16 aylık
Bu yüzden ucuz alıp oturmaya başladığında farklı bir araç almak mantıklı - 07-01-2019, 14:09:40Bebek bezi stoğu yap, kıyafet herkes getiriyor hiç kullanmadan kenara atarsın söyleyeyim.
ıslak mendil konusuna çok çok dikkat et paraben ve parfüm içermesin.
Bebek bezi en kaliteli olsun diye sakın aklından geçirme. Tamam en ucuzu da olmasın fakat yenidoğanların hepsi ucuz oluyor. primada ne varsa onunla başlayan çocuk başka bebek bezi kullanamıyor. Sleepy kullandık bizim ikizlere. Islak mendilleride çok kalitelidir. N11 den bulduğum kampanyaları hiç kaçırmadım. Canbebe de kullandık bimin bebek bezini de. Pişik olduğunda hemen bezi değiştiriyorduk (marka olarak).
Maddi olarak kenarda para bırakmaya bak. Çocuk cicili bicili giyinecek diye sürekli para harcama. Bırak alttaki atleti ikinci el komşulardan gelen olsun, üstünü de aynı olsun. Hasta olunca en pahalı hastaneye gitme, sağlık adı altında inanılmaz bir soygun var. Doktor araştır fakat her öksürüğünde yolunmaya hazır kaz gibi bakıyorlar adama.
Çocuğu mikroptan koruma, bırak yere değsin çöpe elini soksun, kirlensin. Nasılsa temizlenir. İdrar ve dışkısına dikkat et tüm hastalıklar buradan gider buradan gelir.
Ayrıldığım eşimden oğlum ve şimdi de ikiz kızlarım var.
Tecrübe konuşuyor
- 07-01-2019, 14:18:05Tek önerim önden fırsat buldukça güzel fiyat bulursanız bebek bezlerini stok yapın. Bütün markaları denedik.Çocukta tek sorun çıkarmayan iki çocuğumda da prima.Geri kalan yerliymiş bilmem neymiş falan boşverin.İmkanınız varsa prima alın pahalıdır ama bebekle alakalı sorun yaşamazsınız
