Tek önerim önden fırsat buldukça güzel fiyat bulursanız bebek bezlerini stok yapın. Bütün markaları denedik.Çocukta tek sorun çıkarmayan iki çocuğumda da prima.Geri kalan yerliymiş bilmem neymiş falan boşverin.İmkanınız varsa prima alın pahalıdır ama bebekle alakalı sorun yaşamazsınız