• 01-01-2019, 02:53:20
    #1
    akbank dolar alış:4.790 satış 4.990
    alanlara hayırlı olsun, herşey r10 için

    edit: dolar alanlar arkadaşlar, %5 atarsanız iyi olur, amorti bile çıkmadı
  • 01-01-2019, 02:55:27
    #2
    keske akbank dolar hesabım olsa
  • 01-01-2019, 02:55:28
    #3
    Bende de öyle gözüküyor
  • 01-01-2019, 02:56:30
    #4
    akbank da dolat hesbaı olan kacırmasın du kendi bankama bakayım
  • 01-01-2019, 02:59:15
    #5
    uyanmadılar çökün beyler
  • 01-01-2019, 03:01:40
    #6
  • 01-01-2019, 03:02:36
    #7
    birileri yine soygun yapıyor.
  • 01-01-2019, 03:03:47
    #8
    Ben denedim olmadı
  • 01-01-2019, 03:04:25
    #9
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben denedim olmadı
    nasıl olmadı