• 31-12-2018, 07:56:32
    #1
  • 31-12-2018, 07:59:36
    #2
    Teşekkür ederim Sizinde 2019 Yılınız Mutlu Olsun
  • 31-12-2018, 08:33:10
    #3
    Mutlu yıllar sizede
  • 31-12-2018, 08:43:28
    #4
    Mutlu senelere güzel r10 ailesi hedeflerinizin gerçek olması dileğiyle
  • 31-12-2018, 09:30:59
    #5
    Yeni yılın daha iyi daha güzel geçmesi dileğiyle...
  • 31-12-2018, 13:03:27
    #6
    Herkese başarılı bir sene dilerim ...
  • 31-12-2018, 13:24:25
    #7
    Cümlemizin, son 20 senedir klasik dediğimiz gibi savaşsız, barış dolu, mutlu, huzurlu bir sene dileyelim. Nasıl olsa bir *** olacağı yok sadece dileyelim adet yerini bulsun..
  • 31-12-2018, 14:22:02
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeni yılınız Mübarek olsun..
  • 31-12-2018, 19:10:59
    #9
    @godlessturtle : Gene de ümidimizi kesmeyelim