• 25-12-2018, 20:23:06
    #1
    bedelli askerliğimi yapmış bulunmaktayım. yardımcı olmak adına sorusu olan varsa yardımcı olabilirim
  • 25-12-2018, 20:27:31
    #2
    nerede yaptnz?
  • 25-12-2018, 20:29:08
    #3
    Anlat hocam ilk gün, orta, son gün anlat bize
  • 25-12-2018, 20:30:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yattun aşaya da
  • 25-12-2018, 20:35:34
    #5
    parayi nerden buldun
  • 25-12-2018, 20:36:59
    #6
    Bedellisin diye ters yapan cikti mi hocam
  • 25-12-2018, 20:45:14
    #7
    Hocam kıyafet (atlet, iç çamaşırı) veriyorlar mı? veya giderken neleri götürüyoruz nerede yaptınız şartlar koşullar ne durumda
  • 25-12-2018, 20:48:36
    #8
    ben 18 ay yaptım gecem gunduzum yoktu hep operasyonlarda daglıca kırsalında
    şimdiki askerlikler yan gel yat olmuş iyiki bedelli yaptınız en azından sizin paranızı alıp uzman olup doguda dörevde olan yigitlerimiz var allah onları başımızdan eksik etmesin şimdi normal askerlik yapanların %60 yatıyor %40 bölümü gövde gövdeye
  • 25-12-2018, 21:01:36
    #9
    çektiğin krediyi ödeyebildin mi