ben 18 ay yaptım gecem gunduzum yoktu hep operasyonlarda daglıca kırsalında
şimdiki askerlikler yan gel yat olmuş iyiki bedelli yaptınız en azından sizin paranızı alıp uzman olup doguda dörevde olan yigitlerimiz var allah onları başımızdan eksik etmesin şimdi normal askerlik yapanların %60 yatıyor %40 bölümü gövde gövdeye