• 22-12-2018, 12:03:45
    #1
    Ukrayda ve çevresinde yaşayan arkadaşlardan bir ricam olacak. http://lvivmarket.net/anex-sport-q1s...ulas-blue.html bu ürünü almak istiyorum bu ürün Türkiye'de 6499 TL ukraynada 2600 küsür TL civarına denk geliyor. Acaba bu ürünü oradan temin etmeme yardımcı olabilir misiniz? Gümrükte sorun yaşar mıyız?
  • 22-12-2018, 13:41:16
    #2
    @ukraynacom; size belki yardım edebilir.
  • 22-12-2018, 15:53:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    2700 tl felan geliyor kargo dahil adresimi verebilirim bana kargolata bilirsiniz aralık 29 da gelecem istanbuldan teslim edebilirim.
  • 22-12-2018, 17:16:03
    #4
    ukraynacom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2700 tl felan geliyor kargo dahil adresimi verebilirim bana kargolata bilirsiniz aralık 29 da gelecem istanbuldan teslim edebilirim.
    çok teşekkür ederim hocam iletişim bilgilerimi gönderiyorum
  • 22-12-2018, 19:30:07
    #5
    merakımı mazur görün lütfen bi bebek arabasına niye 2600 tl veriyorsunuz?
  • 22-12-2018, 21:18:02
    #6
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merakımı mazur görün lütfen bi bebek arabasına niye 2600 tl veriyorsunuz?
    Bu soruyu sormak bile bir yargılama içerir.
    Bir arabaya neden 1 milyon dolar verilir? Bir eve neden 1 milyon lira verilir? Bir saate neden 50bin euro verilir?
    Sorunun yanıtı basittir. Var ki veriyor.
    Herkes kendi gücü oranında çocuğunun en iyisine sahip olmasını ister.
    Kimisi çocuğunu 250 liralık arabada gezdirir, kimisi 2500 lük kimisi 6 bin dolarlık bebek arabası alır.
  • 22-12-2018, 21:37:16
    #7
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu soruyu sormak bile bir yargılama içerir.
    Bir arabaya neden 1 milyon dolar verilir? Bir eve neden 1 milyon lira verilir? Bir saate neden 50bin euro verilir?
    Sorunun yanıtı basittir. Var ki veriyor.
    Herkes kendi gücü oranında çocuğunun en iyisine sahip olmasını ister.
    Kimisi çocuğunu 250 liralık arabada gezdirir, kimisi 2500 lük kimisi 6 bin dolarlık bebek arabası alır.
    tamam hocam özür dilerim.