Herkese merhaba, geçtiğimiz üçbeş ay içerisinde 1 Xiaomi, 1 General Mobile kulaklığı çöpe attım ve galiba bir Xiaomi daha atmak üzereyim... Instagram'da video izlerken ses bir anda hızlanmaya, çok düşük bir seviyeye düşmeye ve robotikleşmeye başladı halen de öyle, bilgisayara takıyorum bu sefer bazı sesler çalıyor bazıları yine aynı, bazen sol kulaktan daha fazla ses geliyor falan. Kablolar mı hasar görüyor sorun nerede çözemedim. Bir çözümü var mı? Tamir ettirmemiz mümkün mü? Çünkü her ay yeni kulaklık almaktan sıkıldım...
Edit: kabloyu belli şekilde tutunca ses düzeliyor, anlaşılan kablo hasar görmüş. Maks 100 TL bandında önerebileceğiniz dayanıklı, ses kalitesi iyi kulaklık tavsiyeniz varsa çok güzel olur.
Çıldırmama ramak kala... Kulaklık sorunu :(
1
●295
- 21-12-2018, 19:00:42hocam kulaklik kullanma sagar etme riski cok yuksek
ondan sonra 30 binlira verip isitme cihazi alirsin