Türk Telekom çalışıyor mu gerçekten :) ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türk Telekom çalışıyor mu gerçekten :) ?
27
●
1.009
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Türk Telekom çalışıyor mu gerçekten :) ?
1
2
3
4
17-12-2018, 16:26:36
#28
Pochinki
35 Mbps 4 Mbps kullanıyorum, modem dahil 60₺
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler